drukuj 2014-03-01

OGŁOSZENIE OGŁOSZENIE O PRZETARGU: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
 
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO 

1. Nazwa i adres zamawiającego.

Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie ul. Mostowa 4, 22-300 Krasnystaw

Strona internetowa: www.pup-krasnystaw.samorzady.pl; 

e-mail: lukk@praca.gov.pl

tel: (82) 5766917; 5766267;
5766062 
fax: (82) 576-60-30

2. Tryb udzielenia zamówienia.

Postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień
Publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ).

Przedmiotowe
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest postępowaniem, którego
wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 w/w ustawy.

3. Sposób uzyskania
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 111) od dnia ogłoszenia postępowania przetargowego tj. od 30 listopada 2012 r.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.pup-krasnystaw.samorzady.pl
 

4. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem
zamówienia jest: Dostawa następujących materiałów eksploatacyjnych

Oznaczenie wg
Wspólnego Słownika Zamówień: 
 

CPV 30125110-5 tonery do drukarek
laserowych,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. Nr 2 do SIWZ.

5.
Termin wykonania zamówienia.

Okres przewidziany dla realizacji zamówienia 7 dni od dnia podpisania umowy.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny  spełniania tych warunków.

O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki: 

l)  posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień,
2) posiadają  wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania
zamówienia,
3) dysponują
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia,
4) znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie   zamówienia,
5) nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie  art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów  wg
formuły "spełnia/nie spełnia"

Wykaz
oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu  potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4
ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca przedłoży wraz z ofertą:

1. Oświadczenie Wykonawcy,
potwierdzające spełnianie warunków udziału  w  postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt
1-4 ustawy Prawo Zamówień  Publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;

W celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia z postępowania
o udzielenie zamówienia,
Wykonawca przedłoży wraz z ofertą:

1. Oświadczenie o
braku podstawy do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków,  o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru  stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ;

2. Aktualny odpis z
właściwego rejestru
, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1  pkt. 2, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania   ofert
, a w przypadku osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2   ustawy PZP,
stanowiące załącznik nr 5 do
niniejszej SIWZ
;

3. Oświadczenie  potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca
nie zalega  z opłacaniem podatków, opłat oraz
składek ZUS, US

4. Pełnomocnictwo
do reprezentowania Wykonawcy
w postępowaniu, albo do  reprezentowania w postępowaniu i do
zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca  jest reprezentowany niezgodnie z
zapisem we właściwym rejestrze, zaświadczeniu  o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej lub innym dokumencie, właściwym  dla formy organizacyjnej, stanowiące załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.

7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
 

Oferty spełniające formalne
wymagania określone w niniejszej SIWZ złożone przez wykonawców nie podlegających
wykluczeniu będą oceniane według jednego kryterium - ceny.

Cena - 100%
  wg. wzoru
Najniższa cena/Badana cena x 100 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie zawierała najniższą
cenę. 

8. Miejsce i termin składania ofert.

  1. Oferty należy składać
    osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie Powiatowego Urzędu
    Pracy, ul. Mostowa 4, 22-300 Krasnystaw.
  2. Termin składania ofert
    upływa  dnia 10.12.2012 o godz. 09.00 
     

9. Termin związania ofertą.

Termin związania  ofertą wynosi: 30 dni.

Bieg
terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

10. Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są:



 - w sprawach dotyczących procedury zamówienia - Pani Monika
Piłat, Alicja Matczuk  tel. 82-5766917 w. 262
,
w.262

 - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia -
Pan Michał Kiciński

 tel. 82-5766917 w. 251


11. Nie dopuszcza się składania
ofert częściowych.

12. Nie dopuszcza się składania
ofert wariantowych.

13. Zamawiający nie żąda wniesienia
wadium

14. Zamawiający nie przewiduje
zawierania umowy ramowej

15. Zamawiający nie przewiduje
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

16. Zamawiający nie przewiduje
zastosowania aukcji elektronicznej.

17. Zamawiający nie przewiduje
zamówień uzupełniających.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało
zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.11.2012 r.
 

Niniejsze ogłoszenie zamieszczono
na stronie: www.pupkrasnystaw..pl

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w
PUP Krasnystaw dnia 30.11.2012 r.

Załączniki

Nazwa Data Rozmiar
zał.7 2014-03-01 12:26:52 34 KB pobierz
zał.6 2014-03-01 12:26:52 24 KB pobierz
zał.5 2014-03-01 12:26:52 22 KB pobierz
zał.4 2014-03-01 12:26:52 23,5 KB pobierz
zał.3 2014-03-01 12:26:52 23 KB pobierz
zał.2 2014-03-01 12:26:52 72 KB pobierz
zał.1 2014-03-01 12:26:52 35,5 KB pobierz
SIWZ 2014-03-01 12:26:52 77,5 KB pobierz
Data utworzenia:
2014-03-01 12:18:20
Autor:
PUP Krasnystaw
Zmodyfikował:
unknow
Liczba wyświetleń:
6
Wersja: